Ukrcard
    Ukrcard
    • Вступ
    • Початок роботи
    • Рецепти
    • Загальні концепції
    • Особистий кабінет торговця
    • Довідка
      • Потоки обробки транзакцій
      • Коди відповідей
      • Тестові дані
    • Наші методи
      • E-Commerce еквайринг
        • /Payment
        • /Preauthorization
        • /CancelPreauthorization
        • /Completion
        • /ConfirmExt
        • /Reverse
        • /Refund
        • /Verify
      • Грошові перекази
        • /р2рTransfer
        • /Confirm
        • /ConfirmExt
        • /Reverse
        • /Refund
        • /Verify
      • Платежі з цифрового гаманця
      • Картки та рахунки (UAPI)
        • 3. PUT changeCardLimit-baseparam/limits/
      • Перекази SEPA
      • Платіжні операції з використанням токенів
        • /Payment
        • /Preauthorization
        • /p2pTransfer
        • /Confirm
        • /ConfirmExt
        • /Panbytoken
      • Apple Pay
        • /PaymentAppleD
        • /PaymentAppleE
      • Google Pay
        • /PaymentGoogleD
        • /PaymentGoogleE

    Рецепти

    Switch to English

    E-Commerce Еквайринг#

    Одностадійний платіж з використанням EMV® 3-D Secure#

    1
    Отримання платіжних реквізитів
    🔸зберіть усі необхідні платіжні реквізити клієнта (параметри картки, суму операції, тощо).
    🔸зберіть дані про пристрій клієнта, це необхідно для проведення EMV® 3-D Secure веріфкації.
    🔸вкажіть URL фінальних сторінок для успішної та неуспішної операцій
    2
    Надсилання запиту на оплату
    🔸виконайте запит на одностадійну купівлю /Payment з деталями платежу та даними клієнта, зібранними на попередньому етапі.
    🔸у відповідь отримаєте вимогу на проведення EMV® 3-D Secure веріфкації, або статус операції якщо картка не підтримує EMV® 3-D Secure.
    3
    Виконання EMV® 3-D Secure автентифікації (за потреби)
    🔸ініціюйте процес EMV® 3-D Secure автентифікації, якщо у відповіді на запит /Payment міститься відповідна інструкція
    🔸перенаправте клієнта (браузер або застосунок) на URL, отриманий у полі auth3DData методом POST, додавши у тіло запиту значення параметра creq.
    4
    Отримання результату платежу
    🔸 після завершення веріфікації ви отримаєте статус операції від платіжної платформи перенаправлений на URL фінальної сторінки, яку ви передали на першому кроці.
    5
    Фіналізація статусу операції
    🔸 якщо для вашого каналу налаштован "callback" очікуйте на вклик відповідного методу на вашому боці при зміні статуса операції на фінальний.
    🔸 за необхідності виконайте запит /ConfirmExt для уточнення детального статусу операції, якщо статус замовлення не фінальний, або отримано негативну відповідь.
    6
    Виконання повернення коштів (якщо потрібно)
    🔸 якщо потрібно повернути кошти, використовуйте запит /Reverse, якщо спосіб оплати це підтримує (можливий лише до кінця того ж дня, коли було здійснено платіж).
    🔸 якщо потрібно повернути кошти після завершення дня, використовуйте запит /Refund`.

    Двостадійна оплата з використанням EMV 3DS#

    1
    Отримання платіжних реквізитів
    🔸зберіть усі необхідні платіжні реквізити клієнта (параметри картки, суму операції, тощо).
    🔸зберіть дані про пристрій клієнта, це необхідно для проведення EMV® 3-D Secure веріфкації.
    🔸вкажіть URL фінальних сторінок для успішної та неуспішної операцій
    2
    Надсилання запиту на резервування коштів
    🔸виконайте запит на одностадійну купівлю /Preauthorization з деталями платежу та даними клієнта, зібранними на попередньому етапі.
    🔸у відповідь отримаєте вимогу на проведення EMV® 3-D Secure веріфкації, або статус операції якщо картка не підтримує EMV® 3-D Secure.
    3
    Виконання EMV® 3-D Secure автентифікації (за потреби)
    🔸ініціюйте процес EMV® 3-D Secure автентифікації, якщо у відповіді на запит /Payment міститься відповідна інструкція
    🔸перенаправте клієнта (браузер або застосунок) на URL, отриманий у полі auth3DData методом POST, додавши у тіло запиту значення параметра creq.
    4
    Отримання результату платежу
    🔸 після завершення веріфікації ви отримаєте статус операції від платіжної платформи перенаправлений на URL фінальної сторінки, яку ви передали на першому кроці.
    5
    Фіналізація статусу операції
    🔸 якщо для вашого каналу налаштован "callback" очікуйте на вклик відповідного методу на вашому боці при зміні статуса операції на фінальний.
    🔸 за необхідності виконайте запит /ConfirmExt для уточнення детального статусу операції, якщо статус замовлення не фінальний, або отримано негативну відповідь.
    6
    Завершення раніше передавторизованого замовлення
    🔸 для здійснення списання за раніше передавторизованим замовленням скористайтесь запитом /Completion
    🔸 у відповідь ви отримаєте статус операції
    7
    Отримання результату платежу
    🔸 за необхідності виконайте запит /ConfirmExt для уточнення детального статусу операції.
    8
    Виконання повернення коштів (якщо потрібно)
    🔸 якщо потрібно повернути кошти, використовуйте запит /Reverse, якщо спосіб оплати це підтримує (можливий лише до кінця того ж дня, коли було здійснено платіж).
    🔸 якщо потрібно повернути кошти після завершення дня, використовуйте запит /Refund`.

    Одностадійний платіж без 3DS#

    📌
    Оскільки за правилами платіжних систем автентифікація клієнтів є обов'язковою, цей сценарій можливий лише на терміналах, де налаштовані відповідні привілеї за погодженням з банком екваєром
    1.
    Збиріть всі платіжні реквізити від клієнта.
    2.
    Надішліть запит на одностадійну купівлю з деталями платежу на відповідний URL:
    /Payment
    3.
    Отримайте зворотню відповідь з результатом оплати від платіжної платформи.
    4.
    При необхідності, якщо статус замовлення не фінальний, або отримана помилка, зробіть запит розширеного стутуса операції /ConfirmExt.
    5.
    Якщо для вашого каналу налаштован "зворотний виклик" очікуйте на зміну статуса операції.
    6.
    За потреби після здійснення одностадійної покупки ви можете повернути клієнтам їхні кошти, виконавши запит /Reverse, якщо спосіб оплати це підтримує.
    📌
    Звертаємо увагу, що /Reverse можливий лише до кінця того ж дня, коли було здійснено платіж.
    7.
    Інакше для повернення коштів клієнту потрібно використовувати запит /Refund, якщо спосіб оплати це підтримує.

    Прийом платежу з використанням Lookup-коду (для карт платіжноі системи Простір)#

    1.
    Збиріть всі платіжні реквізити від клієнта.
    2.
    Надішліть запит на одностадійну купівлю з деталями платежу на відповідний URL:
    /Payment
    3.
    При необхідності виконайте Lookup автентифікацію, якщо у відповіді на запит отримали відповідну вимогу.
    4.
    Надішліть запит з даними отриманими від клієнта на відповідний URL:
    /Verify
    5.
    Отримайте зворотню відповідь з результатом оплати від платіжної платформи.
    6.
    При необхідності, якщо статус замовлення не фінальний, зробіть запит стутуса операції. Або якщо для вашого каналу налаштован "зворотний виклик" очікуйте на зміну статуса операції.
    7.
    За потреби після здійснення одностадійної покупки ви можете повернути клієнтам їхні гроші, якщо спосіб оплати це підтримує.
    Previous
    Початок роботи
    Next
    Загальні концепції
    Built with