Ukrcard
    Ukrcard
    • Вступ
    • Початок роботи
    • Рецепти
    • Загальні концепції
    • Особистий кабінет торговця
    • Довідка
      • Потоки обробки транзакцій
      • Коди відповідей
      • Тестові дані
    • Наші методи
      • E-Commerce еквайринг
        • /Payment
        • /Preauthorization
        • /CancelPreauthorization
        • /Completion
        • /ConfirmExt
        • /Reverse
        • /Refund
        • /Verify
      • Грошові перекази
        • /р2рTransfer
        • /Confirm
        • /ConfirmExt
        • /Reverse
        • /Refund
        • /Verify
      • Платежі з цифрового гаманця
      • Картки та рахунки (UAPI)
        • 3. PUT changeCardLimit-baseparam/limits/
      • Перекази SEPA
      • Платіжні операції з використанням токенів
        • /Payment
        • /Preauthorization
        • /p2pTransfer
        • /Confirm
        • /ConfirmExt
        • /Panbytoken
      • Apple Pay
        • /PaymentAppleD
        • /PaymentAppleE
      • Google Pay
        • /PaymentGoogleD
        • /PaymentGoogleE

    Особистий кабінет торговця

    Switch to English
    Кабінет торговця є користувацьким інтерфейсом, що дозволяє отримувати інформацію про всі найважливіші процеси, що відбуваються з у обліковому записі вашого торговця, а також забезпечувати вас важливими показниками та індикаторами результативності вашого бізнесу.

    Вхід#

    Для входу в особистий кабінет треба ввести логін і пароль, який попередньо надав вам менеджер.
    image.png

    Моніторинг операцій#

    Головне меню використовується для навігації між сторінками кабінету.
    Щоб розпочати роботу з певною функціональністю системи, натисніть відповідне меню та якщо потрібно, оберіть необхідний пункт з списку доступних функцій.
    image.png
    ПосиланняОпис
    1Надає меню, за допомогою якого користувачі можуть перейти до функціоналу що їм потрібно
    2Відображає ім'я користувача та надає такі кнопки:
    · Звіти - відображає звіти, створені користувачем.
    · Користувач - відображає логін користувача.
    · Налаштування - дозволяє користувачеві змінювати мову інтерфейсу та пароль користувача.
    · Вийти - дозволяє користувачеві вийти з системи.
    3Відображає меню, вибране користувачем
    4Дозволяє користувачеві задавати критерії пошуку та виконувати пошук сутності, якими керують із вибраного меню
    5Відображає результати пошуку. Деякі командні кнопки та інше елементи керування можна знайти під цим списком, що допомагає користувачеві керувати відображаються елементи та зовнішній вигляд панелі.
    6Експортує результати пошуку на сторінках Замовлення та Повернення коштів у формати XLSX або CSV

    Стан замовлення#

    image.png
    Можливі статуси замовлень вказані нижче в таблиці:
    Status nameНазва статусаВнутрішня назваОпис
    CREATEDСТВОРЕНОрозпочатоЗамовлення створено
    APPROVEDСХВАЛЕНОплатіж_затвердженоСума замовлення була успішно авторизована емітентом
    DECLINEDВІДМОВЛЕНОплатіж відхиленоАвторизація або пре-авторизація була відхилена емітентом
    REVERSEDВІДМІНАплатіж відміненийЗамовлення було відмінене
    DEPOSITEDЗАВЕРШЕНОзамовлення оплаченеПлатіж успішно здійснено по пре-авторизації
    REFUNDEDПОВЕРНЕННЯповерненняСума замовлення була повернута
    CREATED / СТВОРЕНО
    Статус замовлення створюється, якщо клієнт виконав такі дії:
    Відкрив сторінку платежів і закрив її.
    Відкрив сторінку платежів і спробував заплатити; спроба не вдалася, але не всі спроби були використані.
    Зі «Створеного» стану замовлення може переміститися у стан «Схвалено» або «Відмовлено» (якщо всі доступні спроби платежу зазнали невдачі).
    APPROVED / СХВАЛЕНО
    Статус замовлення «Схвалено», якщо замовлення було успішно авторизовано.
    Платіж може бути скасовано («Відміна») або «Завершено».
    DECLINED / ВІДМОВЛЕНО
    Статус замовлення «Відмовлено», якщо виконуються такі критерії:
    Усі доступні спроби оплати зазнали невдачі (авторизація неуспішна);
    Під час будь-якої спроби платежу було виявлено шахрайство;
    Клієнт не пройшов\пройшов неуспішно 3DS аутентифікацію на рівні банка–емітента;
    Платіжну сторінку було відкрито, але спроб оплати не було і сеанс закінчився;
    Платіжну сторінку було відкрито, і не всі спроби платежу були використані, але сеанс закінчився
    DEPOSITED / ЗАВЕРШЕНО
    Статус замовлення «Завершено», якщо платіж успішно завершено.
    «Завершено» активна лише для двофазних платежів і використовується для ручної зміни стану замовлення з «Схвалено» на «Завершено». Можливо здійснити завершення платежу на всю суму пре-авторизації або на меншу суму, також на суму більше пре-авторизації але не більше чим на 15% (встановлює бакн-екваєр).
    Завершення двофазного платежу необхідно здійснити за допомогою «Завершено». Існує два можливих способи здійснення завершено:
    Автоматично (запити з використанням інтерфейсу REST або інтерфейсу веб-служби);
    Натискання кнопки «Завершити» на сторінці інформації про замовлення.
    Якщо натиснути кнопку «Завершено», відобразиться вікно, у якому необхідно вказати суму завершення. Оплата може бути здійснена на повну суму або на часткову суму. Якщо сума завершення не вказана, повна сума операції депозитується.
    REVERSED / ВІДМІНА
    Платіж «Відміна» доступне для замовлень у «Схваленому» стані.
    Існує два способи здійснення відміни:
    Автоматично (запити з використанням інтерфейсу REST або інтерфейсу веб -служби);
    Натискання кнопки «Відміна» на сторінці відомостей про замовлення.
    «Відміна» може бути здійснене до завершення платежу, але не пізніше терміну, зазначеного в договорі з банком. Відміна розблоковує суму картки клієнта.
    «Відміна» може бути виконаний лише один раз. Якщо ця транзакція викликає помилку (іншими словами, запит пройшов через систему обробки і закінчився помилкою), подальша спроба буде невдалою.
    Залежно від виду платежу відміна може бути здійснена наступним чином:
    Для однофазної оплати, відміна доступна для замовлення у стані «Завершено» (стан замовлення переходить з «Завершено» до «Відміна»).
    Для двофазної оплати, відміна доступна для замовлення у стані «Схвалено» (стан замовлення переходить з «Схвалено» до «Відміна»)
    REFUND / ПОВЕРНЕННЯ
    Часткове або повне повернення коштів здійснюється у разі відмови клієнта від отримання товару чи послуги або у разі повернення.
    Повернення коштів може бути здійснено після зарахування грошей з банківського рахунку клієнта. Сума повернення може дорівнювати сумі завершення або бути меншою за суму завершення.
    Повернення може бути застосовано до замовлень «Завершення» або «Повернення».
    Операція «Повернення» доступна кілька разів, доки загальна сума всіх відшкодувань не дорівнюватиме сумі «Завершення».
    Сторінка «Повернення» дозволяє працювати з відшкодуваннями. Сторінка складається з панелі фільтрів у лівій частині сторінки та таблиці зі списком відшкодувань.
    Існує два способи повернення коштів:
    Автоматично (запити з використанням інтерфейсу REST або інтерфейсу веб-служби);
    Натиснувши кнопку «Повернути кошти» на сторінці інформації про замовлення

    Деталі замовлення#

    Для пошуку операцій, можна використовувати блок «Параметри замовлення» в якому можна налаштувати фільтри
    image.png
    Для детального перегляду операції треба натиснути на Номер замовленняю. Інформація по деталям операції, відкриється у новій вкладці.
    image.png

    Історія замовлення#

    Щоб переглянути повну історію проходження платежу потрібно натиснути пункт меню «Історія» на відкритому замовленню, виділено червоним на скрині. Інформація про історію проходження платежу, відкриється у новій вкладці.
    image.png
    Приклад історії успішного проходження операції
    image.png
    Приклад історії неуспішного проходження операції
    image.png
    Окрім поточного статусу замовлення, в історії можна відслідкувати які стани були у замовлення протягом виконання транзакції.
    EventПодіяОпис
    Order registeredЗамовлення зареєстрованоЗамовлення зареєстровано в системі
    Authorization startedАвторизація розпочатаРозпочато авторизацію
    Authorization finishedАвторизація завершенаАвторизацію завершено
    Deposit startedРозпочато депозитДепозит почався
    Deposit finishedДепозит завершеноДепозит завершено
    Reversal startedВідміна розпочатаВідміна розпочата
    Reversal finishedВідміна завершенаВідміна завершена
    Refund startedПовернення розпочатоПовернення розпочато
    Refund finishedПовернення завершеноПовернення завершено
    Refund failedПомилка повернення коштівЗапит на повернення спричинив помилку (сума замовлення не була внесена або була технічна причина)
    Redirected to ACSПеренаправлено на ACSПеренаправлення на сервер ACS було надіслано у веб-браузер клієнта
    Returned from ACSПовернення з ACSКлієнт був перенаправлений з ACS на сторінку з результатами оплати
    Redirect to merchantПереспрямування до продавцяПереспрямування на сайт продавця було надіслано у веб-браузер клієнта
    Payment attemptedЗроблено спробу оплатиРозпочато обробку параметрів платежу, надісланих клієнтом
    Payment page loadedСторінка оплати завантаженаСторінка оплати завантажена для клієнта
    Fraud checkedПеревірка шахрайстваПід час перевірки замовлення було виявлено шахрайство
    Marked possible fraudВідзначено можливе шахрайствоКлієнт був позначений користувачем як ймовірно шахрайський
    Failed 3D SecureПомилка 3D SecureНе вдалося перевірити картку на реєстрацію 3DS. Картка не була знайдена в списку карток 3-D Secure SecureCode або не було підключення до ACS банку-емітента
    SSL operation not allowedОперація SSL забороненаПроведення операції лише з використанням SSL (без 3DS) заборонено
    Session timeout occurredМинув час очікування сеансуПлатіжна сесія закінчилася

    Операції відміна і повернення#

    За правилами платіжних систем "Відміну" (revers) можна виконати того ж дня, коли було виконано оригінальну операцію. В іншому випадку необхідно виконувати операцію "Повернення" (refund).
    Для того щоб відмінити операцію потрібно натиснути відповідну кнопку (1) і підтвердити відповідну команду (2).
    image.png
    Для того щоб зробити операцію «Повернення» потрібно натиснути відповідну кнопку (1), відкриється нове вікно в якому потрібно підтвердити суму повернення (2) (може дорівнювати або бути менше суми авторизації) і натиснути «Підтвердити» (3)
    image.png

    Експорт даних#

    Звіти про відфільтровані товари (замовлення або відшкодування) можна експортувати у файли у форматах XLSX або CSV. Файл, що містить експортовані дані, містить ті самі стовпці, що і таблиця оформлення замовлення або повернення коштів на порталі адміністрування.
    Ви можете вибрати, які стовпці відображатись у таблиці з відфільтрованими елементами, а отже, стовпці, включені до звіту. Щоб вибрати стовпці для відображення, клацніть стрілку біля будь -якої назви параметра, наведіть курсор на пункт меню «Стовпці» та встановіть прапорці біля потрібних назв стовпців
    image.png
    Щоб експортувати відфільтровані дані:
    1.
    У відповідному меню (Замовлення або Повернення коштів) знайдіть потрібні компанії за допомогою відповідних фільтрів (якщо змінити порядок стовпців).
    2.
    Натисніть Експортувати в Excel або Експортувати в CSV. Звіт додається до черги.
    3.
    Коли черга буде оброблена, натисніть Звіти (x) у верхньому правому куті панелі. У діалоговому вікні відображається список звітів.
    4.
    У діалоговому вікні натисніть Завантажити відповідний звіт. Діалогове вікно містить варіанти відкриття файлу в Microsoft Excel або його збереження.
    5.
    Виберіть необхідний параметр і натисніть OK
    image.png
    Previous
    Загальні концепції
    Next
    Потоки обробки транзакцій
    Built with